Θύμα της νέας γρίπης η Melissa Auf Der Maur

Posted: Ιουλίου 17, 2009 in Χωρίς κατηγορία

Melissa-Auf-Der-Maur-foto-9313Στο στάδιο της ανάρρωσης βρίσκεται η πρώην μπασίστρια των Hole και των Smashing Pumpkins. Η Melissa Auf Der Maur, χτυπήθηκε από τον ιό της νέας γρίπης, αλλά όπως είπε, ήδη νιώθει καλύτερα μετά από μια σειρά φαρμάκων που έπαιρνε με ευλάβεια!
Τα νέα τα ανακοίνωσε η ίδια μέσω ενός site: “Κάπου μεταξύ ενός γυρίσματος στο Bερμόντ, μια heavy metal συναυλία στο Λονδίνο και μια δικιά μου παράσταση στο Τορόντο, έπεσα κι εγώ θύμα της πανδημίας.”
H όμορφη Melissa, ανέφερε πως τα συμπτώματα ξεκίνησαν από τον Μάιο αλλά δεν έδωσε σημασία, μέχρι που χειροτέρεψε η αναπονοή της και ανέβασε πυρετό, όπου και ξαναεπισκέφθηκε το γιατρό της. Εκεί διαγνώσθηκε με τη γρίπη και ακολούθησε θεραπεία με αντιβιωτικά. Ήδη είναι καλύτερα. Χαριτολογώντας μάλιστα, είπε: “Το θετικό είναι πως τώρα έχω αντισώματα. Όταν οι ‘παρθένοι’ στη νέα γρίπη θα αρρωσταίνουν, εγώ θα είμαι άτρωτη!”

Σχολιάστε

